#KatarzynaPoGodzinach czyli Kasia mająca pasje

Nie samym żużlem żyje człowiek- trochę prawdy w tym jest ale tylko trochę. 70% wolnego czasu wypełnia mi właśnie speedway a resztę inne pasje. Uwielbiam słuchać dobrą muzykę np. happysad, Strachy na lachy albo Closterkeller, nie zaliczam się do grona osób, które słuchają tego co jest grane w radiu, oczywiście słucham też popularnego popu np. Seleny Gomez, P!nk czy Natalii Nykiel ale raczej mam odmienne gusta niż inne osoby w moim wieku 😏😉
Razem z tatą zbieram płyty, mamy ich pełno, uwielbiam jeździć na koncerty jednak żużel zabieram mi większość czasu więc czasami trzeba wybierać, wtedy wybór jest oczywisty. 
Zbieram też autografy- mam bardzo ładną kolekcję, może kiedyś przybliżę Wam ten wątek bo jest on naprawdę ciekawy. 
Lubię oglądać mecze piłki nożnej, najbardziej kibicuję Realowi Madryt 💗🎇

Jak przystało na dziewczynę mam nie typowe zainteresowania, rzadko występuje taka mieszanka wybuchowa 😀😂
Uwielbiam jeść, może akurat tego po mnie nie widać ale taka jest prawda😌😰
Lubię też pozować do zdjęć, szczególnie na stadionie, bardzo często mam już pomysły jak mają wyglądać te fotki. Zazwyczaj lądują one na moim Instagramie
Nie lubię chodzić na zakupy, przymierzać ubrań czy imprez, strasznie mnie to męczy.
Nie interesuje się modą ani makijażem, chociaż akurat lubię się malować, podkreślić pewne rzeczy jednak mój make up nie jest jakiś szczególny. 

 Jestem typem samotnika, nie lubię dużej liczby osób w swoim otoczeniu, im mniej ludzi tym lepiej (tłumy lubię tylko na stadionie).









Komentarze