Żużel w urodziny, pierwsze cztery kolejki i matura

Jako, że ostatnio mało czasu, dużo wydarzeń i  więcej tu fotorelacji niż normalnych wpisów, postanowiłam, że ostanie cztery kolejki Speedway Ekstraligi podsumuję w jednym poście.
Brak czasu  spowodowany maturą i ogromną chęcią nie rezygnowania z pasji, która jest dla mnie tak ważna. Życie między szkołą, zajęciami dodatkowymi, domem a koncertami nie jest łatwe, co dopiero jak dodać do tego żużel i mecze. 
Sezon rozpoczęłam dość późno bo dopiero 9 kwietnia, wcześniej nie było możliwość zahaczyć o trening czy sparing. 
Ku mojemu zdziwieniu już od pierwszej kolejki było pod przysłowiową górkę. Remis w Grudziądzu z Częstochową, to taka trochę porażka  bo jeśli wygrywa się 10 punktami na własnym obiekcie i na końcu remisuje, to jak traktować wynik?
Tydzień później w Toruniu również nie było łatwo, Sparta Wrocław- silny rywal, mecz wyrównany jednak z happy endem. W sumie to można powiedzieć, że wyniki wymodlony bo do szczęścia potrzebna była tylko wygrana...
Urodzinowy mecz między GKMem a Unią Leszno od początku zapowiadał się jako fajny i ciężki i... wyrównany bo goście mieli gonić wynik i odrabiać stratę do gospodarzy, a było zupełnie inaczej. Byki narzuciły swoje warunki i to miejscowi zostali daleko w tyle już po pierwszej serii startów. 
Koniec końców jako prezent urodzinowy od swojej drużyny dostałam potężną porażkę i 2 punkty meczowe wywiezione zostały do Leszna.
Na nie cały tydzień przed maturą zawitałam do Torunia na derby... Trochę dziwne to uczucie bo zazwyczaj odbywają się one w późniejszym terminie. Derby jak to derby, ciężkie zawody, nigdy nie wiadomo do końca komu kibicować, serce rozdarte a rozum analizujący sytuację w tabeli, ciężka sprawa. 
Więc pod górkę od momentu kiedy taśma poszła w górę, duuużo stresu i zaciśniętych pięści.
Maturka jak na te chwile zdana a wyniki satysfakcjonujące, jeszcze dwa egzaminy przede mną ale i tu mam nadzieję, że będzie dobrze. Trzymajcie kciuki!!!




Z trenerem Markiem Cieślakiem

Z Maxem Fricke

Z kapitanem Foto Uni Leszno którym jest Jarek Hampel

Z Antkiem Lindbeackiem



Komentarze