#KatarzynaPoGodzinach-dlaczego "Na ślinę" HAPPYSADU to moja ulubiona piosenka😚❤

Jest wiele piosenek , które są mi bardzo bliskie m.in. "Oczy szeroko zamknięte"- Łzy, "Nie będziem płakać"-happysad, "Are We All We Are"- P!nk, "Scarlet"- Closterkeller czy "Biegnij przed siebie"- Ani Wyszkoni ale...
...Najbliższą mi piosenką z  jest "Na ślinę" zespołu happysad, jednak nie potrafię określić dokładnie czemu to ona jest moim ulubieńcem.
To właśnie od niej zaczęła się moja poważna przygoda z Ich muzyką.
Znałam twórczość zespołu już wcześniej jednak byłam na zupełnie innym etapie słuchania muzyki.
To dzięki niej dojrzałam muzycznie- już od pierwszego odsłuchu można powiedzieć, że zaiskrzyło :)
Jej tekst i aranżacja przyciąga jak magnes <3
Jest to jedna piosenka, którą mogę słuchać godzinami, tak, potrafię jadąc pociągiem przez prawie 1.5 godziny mieć włączoną tylko ją.
Jest ze mną kiedy spełniam marzenia, przeżywam porażki i w codziennych sytuacjach, to ona albo poprawia mi nastrój albo wprowadza w jeszcze większe załamanie.
Wielką sztuką jest stworzyć taką piosenkę, która potrafi wprowadzić w tak rożne stany emocjonalne ale jeszcze większą jest sprawić, że słuchając ją  praktycznie codziennie nie nudziła się mi ;)
Za każdym razem przypomina mi on, że powinnam być ostrożniejsza i " nie otwierać " serducha przed każdym kogo spotkam na swojej drodze.
Jej refren- i lekceważenie niedosytu pokazuje, że nie możemy być pewni tego co mamy, nie powinniśmy ciągle chcieć więcej tylko doceniać to co mamy tu i teraz.
Mimo towarzyszącego nam niedosytu trzeba doceniać to co mamy i cieszyć się każdą sekundą bo wystarczy jedna chwila, jedna zła decyzja i tracimy to co jest tak ważne "BO TU MIŁOŚĆ TRZYMA SIĘ NA ŚLINĘ A SZCZĘŚCIE O WŁOS!"
Pewne jest jedno, nie ma i nie będzie drugiej tak ważnej dla mnie piosenki!

W zakładce "Love Muzycznie" znajdziecie inne bliskie mi piosenki :)


NA ŚLINĘ LIVE


NA ŚLINĘ WERSJA Z PŁYTY CIEPŁO/ZIMNO





Komentarze