#IdzieNowe

Jeśli zastanawiacie się co porabiam gdy nie piszę tu do Was to już odpowiadam Wam na to pytanie.
Mianowicie, jeśli nie jestem tu aktywna to abo uczę się tyle, że nie mam czasu napisać albo piszę prace konkursowe albo pracuję nad nowymi projektami. 😄😋😊
Tak, tak, tak w 2018 roku dużo będzie się działo zarówno muzycznie jak i żużlowo!!  
Cały czas trwają prace aby nowe rzeczy były w 100% moje i w pełni Was zadowalały.
Mam nadzieję, że zaskoczę Was nie raz i, że jeszcze częściej będziecie zaglądać na mojego bloga.
Jak na razie nic więcej nie mogę zdradzić- są już pomysły, które Wiem, że na pewno zostaną zrealizowane  a nad pozostałymi cały czas pracuję 😏😍 jednak nawet mnie obowiązuje tajemnica. 
Jeśli chodzi o prace, które piszę to jeśli będę mogła to z miłą chęcią udostępnię Wam je właśnie na blogu bo wszystkie są bardzo ciekawe 😗


Śledźcie również moje konto na Instagramie JAKBY NIE BYŁO JUTRA- znajdziecie ta dużo fajnych fotek i dużo ciekawych rzeczy które nadchodzą bo to właśnie am pojawią się pierwsze info o #IdzieNowe 

Niżej macie link do jednej z moich ulubionych płyt, jeśli chcecie to zachęcam do posłuchania, jednak pamiętajcie o legalnym kupowaniu muzyki! Ja te płytę mam więc z czystym sumieniem czasem mogę posłuchać jej z YouTube'a. Jeśli spodoba Wam się ona to kupcie ją! Nie korzystajcie tylko z internetu! 



Komentarze