#ŻużloweNewsyKatarzyny- Jacek Frątczak zostaje w Toruniu!


Jak już poinformował Klub Sportowy Toruń, dzisiaj Jacek Frątczak zakończył negocjacje z toruńskim klubem i w sezonie 2018 będzie menagerem Aniołów. 

– Miło mi poinformować, że negocjacje z Panem Jackiem Frątczakiem się zakończyły i ostatecznie doszliśmy do porozumienia odnośnie sezonu 2018, co bardzo nas cieszy – powiedziała Prezes toruńskiego zespołu, Ilona Termińska.

 – Dokładnie tak jak powiedziała Pani Prezes, Ilona Termińska, dzisiaj wraz z właścicielem Klubu, Radą Nadzorczą oraz Zarządem Klubu uzgodniliśmy szczegóły mojego kontraktu na przyszły rok i mogę oficjalnie powiedzieć „Zostaję!”. Przed nami ogrom pracy, chcemy jak najlepiej być przygotowani do przyszłorocznego sezonu – powiedział Jacek Frątczak. – Oczywistym jest, że od pewnego czasu myślimy już także nad składem zespołu na przyszły sezon. Z mojej strony mogłem tylko doradzać, mając na uwadze to co dzieje się na rynku zawodników, kto byłby przydatny do tego zespołu. Mając na uwadze to, że pierwotnie byłem zatrudniony w Toruniu tylko na okres tak naprawdę miesiąca, nie czułem się uprawniony do rozmawiania o polityce transferowej. Jestem jednak przekonany, że starania państwa Termińskich oraz Adama Krużyńskiego z Rady Nadzorczej dadzą odpowiedni efekt, i w przyszłym sezonie będziemy mieli dużo radości na żużlowych torach – zakończył manager Get Well Toruń.

Jak sam zapowiada chce walczyć w przyszłym sezonie o play offy a działacze z "Grodu Kopernika" już dostali listę z nazwiskami, które ten chce mieć w swojej drużynie.

Moim zdaniem jest to słuszna decyzja a Pan Jacek Frątczak stworzy drużynę, która będzie walczyła o jak najlepszy rezultat. 








Komentarze

Prześlij komentarz