Czemu akurat Martin Vaculik jest moim ulubionym zawodnikiem..

Tajemnicą nie jest, że Martin jest moim ulubionym zawodnikiem. A zaczęło się niepozornie bo oglądałam mecz w tv i zaintrygowała mnie jego wypowiedź. Sprawiał wrażenie bardzo miłej oraz pozytywnej osoby. Trochę poczytałam o nim w internecie i stwierdziłam, że ten Gość zostanie kiedyś Mistrzem Świata bo Mistrzem Europy już przecież jest! Akurat stało się tak, że GKM znalazł się w Ekstralidze. I wiecie co? Nie pomyliłam się już po naszej pierwszej rozmowie wiedziałam, że się nie pomyliłam! Nie ma drugiej tak pozytywnej osoby!
Trudno powiedzieć  dokładnie czemu On... Jednak lepiej trafić nie mogłam :) 
Spełnił wiele moich marzeń, niby są to rzeczy banalne ale nie dla mnie, to, że złożył mi kilkukrotnie życzenia urodzinowe, dał prezenty( które nie były konieczne, jednak sam gest!), zrobił kilkadziesiąt zdjęć, dał kilkadziesiąt autografów, wstawił nasze wspólne zdjęcie na fp ale przede wszystkim pamięta moje imię. Niby rzecz banalna ale jednak nie do końca... Wspieram zawsze, nawet jak mnie nie ma na meczu, w którym bierze udział to i tak trzymam kciuki! Bo przecież to działa w dwie strony. Rok temu w Toruniu Martin sam stwierdził, że jestem największą fanką i jak podkreślił z Grudziądza. Rzadko się to zdarza bo z reguły najbardziej kibicuje się albo zawodnikom tej samej narodowości albo tym, którzy są wychowankami klubu w rodzinnym mieście. Ja wybrałam tak a nie inaczej i bardzo się z tego cieszę bo jak już podkreślałam kilka razy lepszego wyboru dokonać nie mogłam! 
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, które znajduje się w tytule postu bo na to złożyło się dużo czynników ale myślę, że przede wszystkim to jego osobowość, szacunek do rywali na torze oraz kibiców.



















Komentarze